Alla inlägg den 29 september 2010

Av Denise - 29 september 2010 21:34

När mamma kom hem så hade hon med sig sadeln. Vi ska prova den på fredag då det ska komma en person som vet hur sadeln ska sitta. Det kommer bli jätte bra!

Imorgon så ska jag och Lisa till stallet, hon kanske ska få låna Nike så vi kan rida ut. Isåfall kommer det bli jätte roligt. Jag ska iallafall rida, men det blir barbacka imorgon. Sen ska hennes föräldrar skjutsa oss till innebandy träningen, jag missade ju träningen i tisdags för att jag var sjuk då. Men nu ska jag springa så jag nästan dör. Haha nej nu ska jag hopp in i duschen och duscha länge innan jag lägger mig i sängen och kollar på en film.


God natt!

Av Denise - 29 september 2010 14:48

Nu när jag kollade på hooks.se hittaden jag en sadel som kanske kan passa min lilla ponny. När jag har sålt min gamla datorn så har jag råd med den sadeln.

Då kan jag äntligen börja rida normalt, just nu rider jag barbacka som jag har gjort i ca en månad eller mer. Börjar tröttna på att typ bara kunna skritta..

Han som ska köpa datorn kanske kommer på fredag så kanske vi åker och kollar på sadeln på lördag och kanske tar med hästen och åker dit på söndag så man kan prova sadeln. Men den kommer inte att passa just nu för att han är för tjock just nu, men när jag har en sadel så kan jag börja banta ner honom..

Men han är så sött med vinter-päls.

Nu när jag skriver såhär mycket om hästar så kanske jag ska starta en blogg om hästar istället för att skriva om sånt här?? Eller vad tycker ni?? Jag kan blogg från denhär som vanligt och typ blogga från häst bloggen en gång om dagen eller fler?? Det får ni bestämma! Jag kan ju skriva om häst saker som är bra, och det det är rea och sånt??

Komentera vad du tycker!


Kramisar

Av Denise - 29 september 2010 09:27

God morgon!

Idag är jag hemma och vilar. Så idag hinner jag blogga mycket.

Idag så ska jag:

*Gå ut med hunden

*Tvätta

*Diska

*Göra lunch

*Rida


Och sen ska jag ju också hinna att blogga, men det hinner jag. Man får blogga i mellan.


Jag tror att jag ska rida till stallet och rida lite på ridbanan om det går. Hästarna står fortfarande på sommarbete. Eller jag rider nog ut på långritt istället, så tar vi ridbanan nästa vecka då jag har köpt en ny sadel och då har vi flyttat hästarna till stallet. Clara eller Ebba kanske vill följa med.. Det blir bara roligare när man är fler.


Hinner inte skriva mer nu, ska gå ut med the dog!


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Denise och är 12 år!
Vill du veta mer så läs bloggen eller skriv i frågerutan!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag vara kvar här på bloggplatsen.se eller byta tillbaka till blogg.se?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards