Alla inlägg under oktober 2010

Av Denise - 30 oktober 2010 12:51

Sitter i bilen påväg till stan, jag ska köpa lösnaglar och sprayfärg som jag skrev att jag skulle igår. När jag kommer hem så ska jag hoppa in i duschen en snabbis. Sen fick fårdigt mig. Jag kommer inte direkt klå ut mig, men ni får se en bild når jag är färdig. Det kommer att bli den sista bloggningen idag för att jag ska ju sova över hos Jennifer/Bella. Och jag lämnar datan hemma, man är ju inte så social om man sitter vid datorn. Men jag ska försöka ta massor med bilder.Jag skrev dethär nu för att jag kommer nog ha bäldigt bråttom sen.Men vi syns morgon!

Av Denise - 30 oktober 2010 09:03

God morgon!

Vaknade för ett litet tag sedan, jag hade planerat att sova länge så jag håller mig vaken ikväll. Men det går nog bra ändå.

Just nu så ska jag äta frukost och kanske gå ut med hunden. Sen åker jag till hästen, efter det så hoppas jag att mamma kan skjutsa mig till stan för jag vill ha sprayfärg och lösnaglar till ikväll.


Out fit bild kommer senare idag när jag är färdigt för att åka.

Hoppas att ni har en bra dag, som jag kommer ha!

(Y)

Av Denise - 29 oktober 2010 23:09

Kollade min mejl och såg att jag hade komentarer och frågar på bloggen. Så jag kollade in och såg att jag har ungefär en besökare om dagen, fast jag inte håller på och bloggar. Men nu ska jag börja igen.

Jag ska försöka lägga in minst en bild om dagen, men det är så stressigt eftersom jag har både hunden och hästen.

  

Tagen i webben. Ljuset på bilden är en lampa, pappa har köpt den. Man sätter in din i ett usb-uttag och så lyser den. Hehe! Den är jätte bra att ha för att mina tangenter lyser inte på datan så det är väldigt svårt att se när det är mörk, och då är det ju jätte bra att ha en lampa.

Men nu  SKA jag komma igång, så komentera massor!


Imorgon kväll så ska jag åka till min kompis som har halloween-fest eller fest kanske man inte kan säga direkt men ni kanske fattar. Det kommer bli super kul!

Jag har redan packat ner kamerna så jag inte glömmer den. Fast bilderna på halloween-festen eller vad ni vill kalla den kommer nog inte upp först imorgon för att jag måste redigera dom, det finns ju vissa som inte får synas på internet. Jag ska sova där också, sen kommer min stora syster och pappa och hämtar mig så ska vi åka på innebandy match. Hoppas att vi vinner!


God natt!

Av Denise - 17 oktober 2010 10:41

Sorry för jätte dålig uppdatering igår. Vi åkte till mormor och fikade och sen åkte vi till mediamarkt och kollade på ny mobil till mig. Sen åkte vi hem och kollade på filmer sen la jag mig.

Idag kommer det blir låg uppdatering, men bättre än igår. Nu ska jag åka och kolla på  f99 ornas match sen ska jag kolla på p98s match sen ska jag spela match, jag kommer hem ca 16. Då ska jag åka till stallet men jag hinner nog uppdatera någon gång hoppas jag.




Av Denise - 16 oktober 2010 07:41

Igår kväll snöade lite, den låg inte kvar men det snöade. Roligt,  men jag hoppas på varmt ett tag till. För det blir så kallt att vara ute med thedog och rida. 


Jag vaknade klockan 7, tidigt. Jag orkade inte ligga kvar i sängen så jag gick upp. Jag kan vara väldigt morgon pigg ibland. 

Men nu ska jag kolla på tv med lilla syster. 

Av Denise - 15 oktober 2010 20:57

Kom ganska precis hem  från promenad med Thedog. Innan det var jag i stallet och hjälpte till att släppa in hästarna, skönt att dom får vara inne nu.

Just nu har jag så tråkigt för att jag har kollat på mobiler, måste ha en ny. Förslag på en bra mobil? Kollade på en film innan vi åkte till hästen och nu ska jag kolla på film igen. Men det blir mycket film när man har tråkigt.

Godnatt!

Av Denise - 15 oktober 2010 13:09

Nu har jag kommit hem från skolan, skönt! Jag sitter och äter glass medans jag funderar på vad jag ska göra. Förslag?

Av Denise - 15 oktober 2010 13:09

Nu har jag kommit hem från skolan, skönt! Jag sitter och äter glass medans jag funderar på vad jag ska göra. Förslag?

Presentation


Hej jag heter Denise och är 12 år!
Vill du veta mer så läs bloggen eller skriv i frågerutan!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag vara kvar här på bloggplatsen.se eller byta tillbaka till blogg.se?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards