Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Denise - 1 oktober 2010 21:45

Nu är Tilde här, hon ska sova här också. Imorgon så ska vi kanske åka och kolla på en tävling.

Just nu har jag inte lust att blogga för att jag är sur på stora syster.

Och sorry för dålig uppdatering idag.

Jag skriver mer om idag i morgon!

GodNatt och många kramar!

Av Denise - 1 oktober 2010 10:26

Idag är det studiedag, så vi är lediga. Hur skönt som helst!

Jag har iallafall precis ätit frukost.

Nu ska jag fixa lite med när vi ska prov rida och när vi ska flytta hästarna till stallet.

Sen ska jag hjälpa mamma att städa lite för det ska komma en person och köpa datorn idag. Jag och stora syster får dela på pengarna, och sen fick jag ju pengarna för mobilen igår.

Nu måste jag fixa allt, tänkte att jag kanske ska hinna bada hästen innan vi ska provrida.

Aja, får se hur mycket jag hinner!


Puss


Ps. Sorry fördålig uppdatering igår!


Presentation


Hej jag heter Denise och är 12 år!
Vill du veta mer så läs bloggen eller skriv i frågerutan!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag vara kvar här på bloggplatsen.se eller byta tillbaka till blogg.se?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards