Alla inlägg den 13 september 2010

Av Denise - 13 september 2010 22:01

Började tänka på en sak, kan man ha mycket bättre familj än jag har?

En lilla syster som städar mitt rum.

En stora syster som gör mat åt mig.

En mamma som köper saker till mig.

En pappa som kan nästan allt om mobiler, tv datorer och sånt.

Aja, strunt samma..

Mamma har iallafall köpt en lösgjord som jag ska ha på min häst. För han får ont i ryggen av sadeln, och rider jag barbacka så stutsar jag så mycket, t ex när han skenar iväg med mig.. Han är jätte pigg, och när man rider i skogen så är han rädd för nästan allt. Men han fjantar sig bara.


Nu ska jag fixa mig för att sova. 

Skriver i morgon bitti! 

Puss

Av Denise - 13 september 2010 15:28

Hemma från skolan nu...

Julia och Mathilda är ute med the dog för att jag skulle cykla till hästen, men vi inte om jag ska göra det för att det regnar och då kan jag inte rida. För att hästen får inte vara blöt då, eller jag rider ändå barbacka för att han har ont i ryggen. Men det är inte så roligt att cykla när det spö regnar. Cyklar nog och rider senare om det tänker sluta regna. 

Men tills dess så tror jag att jag ska spela lite data spel.

Snabbis bild, som vanligt tagen i webben för att det inte går att lägga in bilder från kameran till datorn:

    


Puss! 

Av Denise - 13 september 2010 07:16

Nu är jag nästan färdig för att gå till skolan. Ska bara fixa håret och ansiktet. 

Första lektionen är idrott, sen bara tråkiga lektioner. 

Hinner inte skriva mer nu, skriver när jag kommer hem från skolan! 


Hoppas ni har en underbar dag !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Denise och är 12 år!
Vill du veta mer så läs bloggen eller skriv i frågerutan!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag vara kvar här på bloggplatsen.se eller byta tillbaka till blogg.se?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards