Alla inlägg den 24 september 2010

Av Denise - 24 september 2010 20:21

Hejsan!

Jag kommer igång med bloggen igen nästa vecka, för att jag ska få en bärbar dator i morgon av min BÄSTA pappa. Eller jag får den av farfar som tidig julklapp. Han gick tyvärr bort i maj... Vila i frid! Vi saknar dig jätte mycket. I julas så fick jag 1500kr av honom, han var den bästa farfarn man kunde tänka sig, jag älskar dig!  Eller det är pappa som betalar men han sa att vi ska ta det som att det är från farfar.

Jag blir alldeles tårögd, jag saknar honom så mycket.

Jag kan inte skriva om honom ens utan att bli ledsen!

Men då kommer jag iallafall börja bloggen igen!

Kommentera om ni vill att jag ska skriva något speciellt i bloggen eller om jag ska fortsätta som jag gör!?

Nu måste jag sluta skriva innan jag blir för ledsen!


Kramisar


Ps. Saknar och älskar dig så himla mycket farfar!


Ps2. Kommentera så mycket ni kan!


Ps3. Ni får gärna reklama mig! Skriv bara i en kommentar om ni reklamar mig och vart, så jag har lite koll på vart ni gör det. Är ni super snälla!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Denise och är 12 år!
Vill du veta mer så läs bloggen eller skriv i frågerutan!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag vara kvar här på bloggplatsen.se eller byta tillbaka till blogg.se?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards