Alla inlägg den 28 september 2010

Av Denise - 28 september 2010 21:09

Jag saknar min lilla säng som jag har sovit i hela dagen. Haha, ska snart krypa ner under det nya täcken och kolla på lite filmer.

Jag har inte gjort speciellt mycket sen jag bloggade sist, eller jo mamma har hjälpt mig att bygga ihop det nya skrivbordet. Rummet blev jätte fint nu, och mycket rymligare. Lägger in en bild på rummet i morgon bitti. Eller typ vid lunch eller så. Jag och stora syster ska vara hemma imorgon och ta det lungt.


Nu väntar sängen!

God natt och puss på er!

Av Denise - 28 september 2010 16:29

Vet inte vad jag ska skriva om för att jag har ju inte gjort speciellt mycket idag.

Men jag  mår mycket bättre nu. Jag har ätit typ tre glassar, gott! Och det är bra när man har ont i magen. Mamma och lilla syster har varit på ikea och köpt ett nytt skrivbod till mig.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv som jag har gjort hela dagen.

Imorgon ska jag till skolan!

Kramaisar

Av Denise - 28 september 2010 09:04

Hemma från skolan idag för att jag har ont i magen. Och så är min lilla syster och stora syster magsjuka, så om jag har blivit smittad så ville jag inte gå till skolan och smitta alla.

Men jag hoppas att jag blir bättre till ikväll då det är innebandy träning.

Nu ska jag äta frukost och sen kolla på massor med filmer.


Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Denise och är 12 år!
Vill du veta mer så läs bloggen eller skriv i frågerutan!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag vara kvar här på bloggplatsen.se eller byta tillbaka till blogg.se?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards